Koľajová váha TRAXER DTS

KOLAJOVÉ VÁHY PRE DYNAMICKÉ VÁŽENIE VAGÓNOV

Elektronické koľajové váhy TRAXER STS sú určené pre váženie vagónov v kľude (statické váženie). Váhy TRAXER STS môžu byť riešené ako jednomostové (pre váženie krátkych vozňov do vonkajšej osovej vzdialenosti 10 m) alebo ako viacmostové, tvorené väčšinou dvoma mostnými modulmi. Dĺžka a počet modulov statickej váhy sa volí s ohľadom na spektrum vážených vozidiel. Z dôvodu modulárnosti konštrukcie koľajových váh TRAXER STS možno navrhnúť optimálne zloženie modulov pre možnosť váženia vozidiel bez odpojenia. Váhy TRAXER STS sa vyznačujú plochou oceľovou konštrukciou vážneho mostu. Váhy TRAXER STS sú dodávané v prevedení bezzákladová, kedy vážny most tvorí s oceľovým rámom kompaktný celok pokladaný priamo na zhutnený štrkový podklad. Ďalšia možnosť je osadenie vážneho mostu do prefabrikovaného plochého základu (vane), ktorý je súčasťou dodávky váhy. Tento základ možno riešiť aj ako záchytnú vaňu pre prípad úniku ekologicky závadného produktu pri plnení cisterien priamo na vážnom moste.

Popis

Elektronické koľajové váhy TRAXER DTS sú určené pre váženie vagónov za pohybu (dynamické váženie). Jednotlivé vozne súpravy sú plne automaticky zvážené pri príchode vlakovej súpravy cez vážny most. Váhy TRAXER DTS môžu byť riešené ako jednomostové (s krátkym vážnym mostom s dĺžkou 4,5 m až 6 m) pre váženie vagónu s pevným
substrátom. Každý vagón súpravy sa váži po častiach (po podvozkoch, resp. po nápravách) pri tranzite cez vážny most. Pre váženie cisterien počas pohybu sa používajú viacmostové váhy TRAXER DTS (dvoj či trojmodulový). Každý modul je samostatná váha a systém váži vždy okamžitú celkovú hmotnosť vozidla. Výsledok váženia tak nezávisí na zmene polohy ťažiska cisterny počas váženia. Tieto váhy možno použiť takisto aj pre úradné váženie vagónu v kľude (staticky).

Váhy TRAXER DTS sa vyznačujú plochou oceľovou konštrukciou vážneho mostu, ktorej modulárnosť umožňuje vytvoriť optimálne zloženie jednotlivých modulov zohľadňujúcich spektrum vážených vagónov. Váhy TRAXER DTS sú dodávané v prevedení bezzákladová, kedy vážny most tvorí s oceľovým rámom kompaktný celok pokladaný priamo na zhutnený štrkový podklad. Ďalšou možnosťou je osadenie vážneho mostu do prefabrikovaného základu (vane), ktorý je súčasťou dodávky váhy.

• Rýchle obchodné váženie vagónov
• Plné automatické váženie za pohybu
• Prefabrikovaná základová vaňa ako súčasť dodávky
• Oceľová konštrukcia v dĺžkach od 4,5m do 10m
• Automatická kontrola o vyhodnotení nápravového zaťaženia
• Možnosť váženia pevných aj kvapalných materiálov
• Bezúdržbová prevádzka
• Obchodné váženie (váha pre úradné overenie)
• Vážny personálny počítač PC – Vážiaci SW TRAXER PC pre spracovanie a archivovanie dát a tlač výstupných protokolov v prostredí MS Windows
• Bezdrôtový prenos dát na vzdialené pracovisko operátora
• Prenosný terminál pre zber dát o vagónoch z koľajiska
• Začlenenie váhy do podnikového IS
• Exteriérový kamerový systém pre vizualizáciu priestoru mosta
• Prevedenie do výbušného prostredia EEx-i

Produktové špecifikácie

DĹŽKA MOSTUOceľová konštrukcia o dĺžke modulu 4,5m až 10m
TRIEDA PRESNOSTIStaticky podľa ČSN EN 45501– trieda presnosti III Dynamicky podľa MID a OIML R106 – trieda presnosti 0,2; 0,5 (pre viac mostové váhy), trieda 0,5; 1 (pro jedno mostové váhy)
TVAR KOĽAJNICES 49 alebo iné
SPÔSOB VÁŽENIAZa pohybu – dynamicky U viac mostových váh tiež staticky
VÁŽIVOSŤ100 t (120 t) (u jedno mostových váh 60 t / podvozok)
PREVEDENIE / DIELIKe=d=50 kg
RÝCHLOSŤ PRI VÁŽENÍ18 km/hod
DĹŽKA MOSTU360 mm (500 mm) podľa dĺžky modulu / 2660 mm

Technický list

Stiahnuť technický list

Požiadajte o cenovú ponuku

Pozrite si naše ďalšie produkty